Fredes Blog


I would be so beyond…
28/07/2009, 22:18
Filed under: Det ønsker jeg mig

Hvis jeg havde de her tre trés nødvendige ting.

1236631640_canon g10Nyt kamera – helst et canon G10

48303_in_lJeg mangler ikke sko, men jeg mangler de her – Fendi studded leather ankle boots.

asset_upload_file985_144748

Jeg mangler virkelig en ordenlig taske, er alt for tilbøjelig til at smide mine sager ned i et net, hvilket er fint, men ikke så voksent agtigt, kunne godt tænke mig at virke lidt mere voksen agtig, dvs. eje en rigtig taske… en taske der stadig dukker op når jeg drømmer taske drømme er denne her fra YSL, ville dog bare vælge den i sort. åhh julemand eller kære en eller anden der har en i overskud – send it my way.

Nu skal jeg i seng og læse videre i min meget underholdende og soap agtige bog! (hints til det franske indslag øverst).


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej Frede:) Super fed blog! Jeg er begyndt at kigge ind dagligt:)
Ved godt det er et lidt malplaceret spørgsmål under denne tråd, men så du havde handlet på Forver21, så ville bare høre om du ikke vil være en skat at fortælle mig hvordan størrelserne er?:)Jeg er sådan i tvivl nemlig..

Ellers undskylder jeg ulejligheden:/

Ha en skøn dag!

/Jannie

Kommentar af Jannie

Hej Jannie, det er jeg da glad for at høre:)
Jeg har faktisk lige modtaget tingene fra F21 og de passer meget godt.. jeg var lidt i tvivl med str. selv, så jeg brugte deres str. guide og den er god, jeg bruger normalt s eller m (36/38) i nederdele og den jeg har købt er str. S og passer perfekt.
Mht sko så er jeg normalt en str. 36-37 men de sko jeg har fået er str. 36 og passer også perfekt. men jeg har været lidt i tvivl og har googlet og målt til den store guldmedalje, men det har vist sig at passe, så det kan godt betale sig!
Håber det er svar nok, ellers spørger du endelig løs :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Du er simpelthen en blomst!:) Tusind tak for svar!
Ja, læste godt lige det med tolden. Det var da øv, når man i forvejen giver 45 dollars i fragt:( Hvor meget måtte du betale i told, hvis jeg må spørge? Jeg har forelsket mig i en jakke derinde, men kan ikke finde ud af om det skal være en m eller l, og så er der lige det, at fragten er dyrere end selve jakken:( Hmm…

Kommentar af Jannie

Tolden blev 260 kr. så i alt ha jeg betalt ca. 900 kr. for tingene + fragt og told….

Kommentar af fredesblog

hej, jeg vil bare gerne spørger om kameraet canon G10.
jeg ved godt det er længe siden du har skrevet det ind men jeg stødte lige på din blog da jeg søgte efter kameraet. jeg kigger nemlig også efter den, for jeg har set billeder blevet taget af den som er fantastiske!
jeg vil høre om hvad du har hørt om den (hvorfor du evt. også vil have den), kender du en god pris og gode steder hvor man kan købe den.
bare i det hele taget nyttige informationer om canon G10?
det ville hjælpe mig rigtig meget, for jeg vil vild gerne have den..
tak på forhånd!

Kommentar af Rachel

Hej Rachel,
Jeg har haft mulighed for at prøve G10, da jeg var på ferie i 2 uger, og det var rigtig godt og let at tage billeder med, derfor blev jeg helt vild med det.
Det er et rigtig godt compact kamera og har en masse funktioner.
Der er jo lige kommet et G11, så det ville jeg nok hellere satse på, men det er jo en smagssag :)
Kh
Frede

Kommentar af fredesblog

det er rigtig! jeg overvejer også nu at købe en canon G11, den skulle være ligeså god, hvis ikke bedre. og G10 er slet ikke til at få fat i, den er helt udsolgt.. så den må virkelig være god. men jeg kan kun finde G11 til omkring 4.000 kr. hvis du kender en god forhandler/sted hvor det er måske lidt billigere, vil det være fedt hvis du lige gad at skrive og det vil jeg self også gøre (; .
god blog by the way!

Kommentar af Rachel

G11 er jo bare den nye model, så den må være endnu bedre :)
4000 kr. eller der omkring er prisen, har ikke fundet det billigere andre steder… Men vil self sige til!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

