Fredes Blog


Mandag i Tisvilde
27/07/2009, 19:05
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Er stadig i sommerhus, Mark er kommet herop og det er så hyggeligt.

I dag har vi ligget med dynerne ude på terrassen under markisen, mens det regnede, og læste bøger.

Jeg har også bagt pandekager og lavet soduko, meget sommerhusagtigt, meget hyggeligt.

P1070565P1070566P1070568Sweater fra Filippa K (herre), nederdel fra H&M, hat fra Brixton, solbriller fra Monki, taske er min mors fra Marocco, sokker med glimmer fra topshop og converse sko.

Nu er der langtids stegt lam, grøntsager på grillen, rosé i glassene og min skønne kæreste ved min side.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Er det mark der har stylet og været fotograf?

Kommentar af Stefan

nej jeg har stylet og instrueret Mark som , ja, har været fotograf :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

