Fredes Blog


Tissevilde
26/07/2009, 16:20
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

I går var jeg til Covers sommerfest på Tisvilde strandhotel.

P1070547

P1070549

P1070552

P1070554

P1070557Det var en rigtig sjov fest, jeg mødtes med min storesøster og hendes mand og nopgle af hendes venner og så fulgtes jeg med Danni fra no41 til strandhotellet hvor vi mødtes med min dejlige lillebror (4. billede i midten).

Det var et glædeligt gensyn med gamle venner fra folkeskole sommerferier og mange andre :) fx var jeg så heldig at støde på de to blogger damer Fiona Jane fra Spotding og Elise fra Anywho.

Nu er hele familien samlet i sommerhuset og vi skal snart spise – mine tømmermænd er så småt forsvundet og lysten til rigtig mad har overskygget min chokolade-McD-pizza-milkshake craving.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du glemte, at jeg også var med til festen, men jaja..

Kommentar af Victor

ps. hvem er ham aben i midten på det næst nederste billede?

Kommentar af Victor

læs igen !!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

