Fredes Blog


Sushi street style
23/07/2009, 14:06
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

Min yndlingsven Benjamin har lige sendt mig en mail fra hans nuværende opholdssted – Tokyo, med billeder af tre seje Japanere.

P1010145

P1010155

P1010156

Jeg syntes de ser super seje ud er især vild med den brune og sorte hat!

Tak Benji!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Uha, glæder mig til at spotte og knipse fine folk rundt om kloden!

Kommentar af Kenneth Nguyen

Uh du er så heldig med den tur altså! glæder mig til at se billeder!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

