Fredes Blog


NN.07
22/07/2009, 22:40
Filed under: Det kan jeg lide

I går var jeg med Andreas forbi NN.07 for at lure på deres nye kollektion – uhhh hvor er der meget fedt… håber de en dag begynder at lave pige tøj!

jamen bare kig og glæd jer (drenge!).

P1070476Butterfly so chik!

P1070477

P1070481Den her sweat blev jeg HELT forelsket i, og tror også at jeg ville kunne pull it off?

P1070478

P1070479

P1070480

Jeg er ret vil med NN.07’s univers og syntes det giver helt nyt liv til den preppy dreng i chinos og oxford :)

Ejer selv en skjorte og et par shorts og skal helt sikkert fange den sweat når den kommer i butikkerne!

Og med manér sluttede vi af med en coca cola og de der chokolade tingester der følger med når man bestiller kaffe! – i like them!

P1070487Nå nu er klokken mange og jeg vil gerne i ombord i min bog i mit dejlige soveværelse, så vi ses i morgen – har så mange posts som jeg skal ha lavet for søren!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

du er bare for sej

Kommentar af peter w




Skriv et svar

