Fredes Blog


Sælger mit liv på TS
21/07/2009, 19:56
Filed under: Uncategorized

5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

.. what the cock snakker du om, ladybug?

Kommentar af Acie

Mit tøj=liv det er forfærdeligt at sælge det så billigt og mange er så nærige derinde..!

Kommentar af fredesblog

Arh, må vi vide din ts-profil? :)

Kommentar af Anne-Sofie Nordstrand

Hvad hedder du derinde, måske man kunne smutte forbi og blive fristet? :)

Kommentar af Marie K

Halløjsa,
Jeg hedder farvella på TS, så kig endelig forbi, jeg vil bare gerne sælge ud hurtigt og billigt – og jeg har masser af ting til salg der ikke er på TS så hvis i har nogle forespørgsler sig endelig frem :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

