Fredes Blog


Ja da
20/07/2009, 17:48
Filed under: Tøj jeg har på

Hvor er jeg glad for at jeg valgte jeans i stedet for en kjole, det regner jo for faen!

Nå men det blev sorte jeans med nitter, peter jensen top med badegæster på og lyserød blazer… og H&M sandaler…

intet fancy outfit billede, det fik jeg sgu ikke lige tid til midt i regnvejret – men tilengæld fik mig og Acie en bid mad og noget koldt at drikke OG vi fik lige tjekket KBH k ud, det er godt nok længe siden jeg har været der!

Jeg købte ikke noget (godt frede!), men fandt noget fint som jeg smider på senere, eller i morgen eller om noget tid.

Foto 338

Barbie clips øreringe…

Foto 339Foto 340Badegæster på mig.

Og så er det også godt med det photobooth!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

