Fredes Blog


I dag har været en laaang dag
18/07/2009, 21:04
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

I går var jeg på stubnitz og havde glædet mig rigtig meget – fest, gode venner, musik, øl og g&t var lige hvad jeg manglede, men desværre ville mit hovede hellere ha panodil, glas vand og seng – så jeg kom tidlig hjem… danm u head.

Men det var en hyggelig aften med dejlig selskab og glædeligt gensyn med gamle venner:)

Jeg fik ikke knipset nogle billeder men i kan finde dokumentation på no41 og hos Augusta.

Er virkelig ikke en fest frede for tiden, men er til gengæld den heldige vinder af hovedpine og kvalme ret så ofte… måske er jeg bare ikke skabt til lummert vejr.

I dag har jeg dog været sammen med DANSK pigerne for at være en flue på væggen da de skød deres look book for SS10 – det var rigtig sjovt at observere hvordan det hele foregår og jeg tror resultatet bliver rigtig godt.

Jeg har lige lånt et billede fra Augusta så i kan få et godnat kys

SDC10016-pola


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

