Fredes Blog


Gardenia
17/07/2009, 12:22
Filed under: Det kan jeg lide

I dag har jeg været med Acie ude og se på sko hos Gardenia og Shoe Biz.

Der er så mange fine styles til efteråret, men tanken om lukkede sko er stadig lidt uvirkelig (i 30 graders varme).

De her var både Acie og jeg rimlig tossede med (vi er bare helt tosset med sko)!

P1070463Plateau oh yeah!

P1070464De her er jeg også rimlig forelsket i, de var også i en udgave med silkesnørrebånd, meget fint!

P1070465De her skattebasser ville være perfekte til om 2 mdr.!

Jeg tror de fleste kommer i butikkerne fra om en uge eller to, det er jo godt.

De her røg dog lige direkte med hjem – fantastiske sko i det vildeste stof, dem bliver jeg glad for.

P1070466P1070467Nu skal jeg videre med mit liv, vi blogges!


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvad kostede de fede plateau sko?? :)

Kommentar af Asta

Yo!

Først og fremmest ros for din rigtig gode og inspirerende blog! Hvor er skoene på det første foto fra og hvor meget koster de?

::Sofie::

Kommentar af Sofie

Hej!
Mange tak Sofie, det er pænt af dig :)!
Skoene er fra Gardenia og kommer i butikkerne om en uge eller 2 – du kan bla. købe dem på gl.kongevej i Gardenia butikken.

Kommentar af fredesblog

hvad kostede dem med snørebåndene? :)

Kommentar af kira

Nej hvor er de lyse støvler med nitter fede! kan du huske hvad de kommer til at koste? :)

Kommentar af Linette

Har lige købt de fede plauto med lynlås, de er mit et og alt! Gav 1300 for dem og de var klart pengene værd!!!

Kommentar af Anne Sophie

hvor købte du dem til 1300?

Kommentar af Joyce

De kan købes i gardenia på gammel kongevej.
Kh frede

Kommentar af Frede




Skriv et svar

