Fredes Blog


Jeg har en sej storesøster
16/07/2009, 22:16
Filed under: Det kan jeg lide

De næste 3 lørdage kan du fra kl. 10-12 høre Hyklerne på P3 med Chris Pedersen og Sara Bro.

Hvis jeg lige troede at jeg gjorde noget godt ved at tage købe en øko tee fra et eller andet helligt firma  så kan jeg da glemme det når jeg fiser ned i discount supermarked og køber grådigt ind og smider plastik poserne ud når jeg kommer hjem.

Hmm det er hykler agtigt – og hvis du er hykler agtig så sms til Chris og Sara på lørdag og bliv udråbt til ugens hykler.

Læs mere om Chris her og Sara her og om programmet her

Hvis der er nogen der kan klare alt i stiletter, laver en sweet ass julemiddag og sender radio – så er det min storesøster.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej og tak for tippet. Så skal der da høres P3 :-)

Iben

Kommentar af Iben Jensen

Hun klare let og elegant i stiletter diverse forhindringer som sandkasser, 2 årige og snotnæser – når Fritz H skal hentes! Det er cool!

Kommentar af Stefan

Sejt! det lyder sgu som min søster!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

