Fredes Blog


OK undskyld
14/07/2009, 21:12
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Foto 328Foto 329Silke skjorte fra Marks mormors loft, nittebælte fra min lillebrors emo ven og mine nye APC shorts som self. er det eneste der ikke rigtigt kan ses på billedet.

I dag har været en uuuuunderlig dag, måske fordi jeg stod så tidligt op og gik i seng igen og så ordnede jeg alle mulige voksen-økonomi-ting og gik i netto og var mere voksen (dvs. intet slik, lambrusco eller spot-varer).

Men heldigvis var Danni og Andreas friske på lidt shopping og en kold Cola og lidt projekt braining, så det blev faktisk en god dag alligevel.

Nå ja kender i det når der sker det her:

På vej ud af døren, skal pakke ting i taske hurtigt, du ved, kreditkort, solbriller, nøgler osv. cykler ind til byen, tjep tjep tjep

– prøver tøj, snakker med ekspedienter, prøver mere tøj, snik snak, telefon ringer, men høres ikke, ringer igen (er det min der ringer??) – det er ikke min (selvom det er min ringetone), prøver lidt mere tøj, mobil ringer igen igen, hmm er det mon min (det er i hvert fald min ringetone)

– tager mobil som har ringet et par gange. Kæreste kan ikke finde sit Mastercard – har jeg ved en fejl fået det med? NEJ self. ikke! det ligger nok bare på hylden… jeg har jo overhovedet ikke SET det, som om jeg ville tage det med! de ligger ikke på hylden, ej ok prøv at led et andet sted, jeg har det jo ikke…!

Prøver mere tøj, beslutter mig, skal betale, giver kortet til eksedienten, står og roder lidt i pungen – HOV: gav jeg ikke lige ekspedienten mit kort? hvorfor har jeg så endnu et?? nok fordi det er kærestes kort!?!?! hmm

Lidt forsigtigt opkald – øhm hej skat jeg tror jeg har fundet dit kort… det lå vist i min pung… øhm hej hej!

– next stop Adidas = kæreste fortjener nye sko når jeg bare render rundt og hygger med hans mastercard med mine venner, mens han har halsbetændelse og ser touren.

Nå men det har været en dejlig dag og her til aften har jeg lavet frikadeller (sunde) og vi har lige spist, sådan en dejlig middag med sin kæreste og hjemmelavet mad er sgu ikke helt af vejen. Nu skal jg være krea, spændende!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

