Fredes Blog


0,8L
12/07/2009, 21:44
Filed under: Uncategorized

Cola fik jeg tyret ned i bio i dag. Adddd elsker godt nok bio cola som smager meget mere af karamel, meen fik lige nok!

Var i bio med beslutnings Ida, det var rigtig hyggeligt – forretter på Le Le og så se min kjole i Cinemaxx på fisken (knap så hyggeligt sted, men dem fra Ishøj må føle sig hjemme, no offense) den var god og hmm.. ja jeg sys ikke den var dårlig men manglede et eller andet da jeg cyklede hjem, det kan være den bare lige skal stå og trække lidt!

P1070449

Kusine ida med cykel, eller omvendt :D

P1070450

Cola og mig, sweat fra FON, Halskæde fra Aitems og læderjakke fra Costummade.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

kære Frede

din FON sweat er bare fed. og fedt at du skrev for cph fashionweek, sejt gået.

kh julie

Kommentar af julie

Tak og tak :D det var sjovt og vildt at jeg fik lov :S

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

