Fredes Blog


KLASHY fever
06/07/2009, 11:35
Filed under: Det kan jeg lide

Som jeg nok nævnte under distortion bloggen, så er min veninde Augusta i gang med en doku om KLASHY familen og har fulgt dem et godt stykke tid – nu er hun i gang med at klippe det hele sammen men er allerede klar med en herre sjov trailer, så vi kan få en smagsprøve på KLASHY livet :)

Jeg glæder mig vildt meget til at se det færdige resultat og er sikker på jeg kommer til at trække på smilebåndet en gang eller to (eller tusinde gange).

Se traileren her og tjek her for mere KLASHY

P1070293


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Yeah. På taget af Kødboderne 18. Love it!

Kommentar af Johnny Boy




Skriv et svar

