Fredes Blog


Jeg har
04/07/2009, 21:39
Filed under: På hjernen

den sidste uge blogget hver dag på CFweekend.com, som den første i en række af bloggere fx style.dk, anywho og no41.dk for at nævne nogen af dem der kommer til at CF blogge de næste par uger op til modeugen, jeg sys det er en rigtig god ide og det har været vildt sjovt at være med! Er også lidt stolt over at jeg måtte være med :S
Nå men i kan se mine sidste posts hen over weekenden og måske også lidt mandag. Tjek det ud!!!

pindsvin
I dag har jeg været i hytten og sole og bade og grille OG grille skumfiduser med mariekiks! åh altså hvor er det bare en god snack – efterfulgt af jordbær med fløde da jeg kom hjem, endnu en god snack.
Jeg har dog de sidste par dage fået nogle overraskelser fra naturen, som jeg lykkeligt havde glemt eksisterede på den måde! Nemlige en torsdag aften i gården for at fejre Ma-lou’s føller som blev invaderet af ca. 35 dræber snegle – hvis der er noget jeg hader lige så meget som jeg elsker smeltet ost, så er det snegle (og alle kryb, insekter osv), så det var en noget akavet stilling jeg endte med at sidde i til sidst for ikke at røre jorden! Men det var en dejlig fødselsdag alligevel! Og de sidste par dage hvor jeg faktisk har været ved stranden og bade hver dag, har jeg opdaget hvor mange krabber der findes på amager strand (døde og levende) og at man kan stå i vand til knæene og være ved at træde på en fladfisk?!?! seriøst vi er i DK ikke i fucking afrika! eller et andet eksotisk land! nå ja og så mødte jeg et pindsvin, det var dog meget sødt, men det var i haven ude i hytten?! igen chock for bypigen frede! Nå ja jeg overlever, hader bare de små dyr!!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

#1 Smeltet ost rocks FAKTUM!!!!
#2 Sonic (pindsvinet) er sejt (OGSÅ FAKTUM)!!!!

Godnat

Kommentar af Hr. Green




Skriv et svar

