Fredes Blog


Gaia
03/07/2009, 08:41
Filed under: Det kan jeg lide

Brandt Rasmussen, som tidligere har designet for Wood Wood har nu lavet sin egen kollektion som jeg så forleden dag hos Spalt PR.

Jeg blev helt vild med de fine kjoler med sløjfedetaljer og de afdæmpede farver. Det er helt sikkert et mærke jeg skal holde øje med! det bliver solgt i Wood Wood, men jeg kender desværre ikke prislejet.

P1070265P1070266P1070267P1070268Elsker sløjfer og de her bælter er lige mig!

Læg også mærke til de fine sløjfe detaljer på kjolernes ærmer.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

