Fredes Blog


Sunny beach
02/07/2009, 16:08
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Idag startede jeg med en hyggelig surprise fødselsdag for Ma-lou nede i gården, så tog jeg i hytten og på stranden og fik årets første dukkert – pyha jeg er en pivskid, det tog mig laaang tid at komme under…! Nu er jeg hjemme og efter en kold skyller skal jeg til grill party for at fejre Ma-lou igen, det bliver skønt!

Foto 238Kjole fra See By Chloé, armbånd fra FON og sko fra Bruuns Bazaar

Nu skal jeg ned og ha grill mad og vino og dejligt selskab!

Lover at blogge lidt mere i morgen :)

Men tjek CFweekend ud hvor jeg jo blogger hver dag!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

