Fredes Blog


Naturens Kræfter
01/07/2009, 23:09
Filed under: Det kan jeg lide

har hjulpet mig til THIS sweatshirt – eller dvs at jeg var forbi F.O.N i eftermiddags/tidlig aften, det blev en lang snak med Stine:) – som helt heldigt havde en lille FON (YSL tribute) sweat som jeg fik love at købe med hjem! Jaaaa!!!

I får et sneak peek her hvor den ligger i posen (også ny). Fik også et herre sejt armbånd med hjem som jeg viser jer i morgen, er sindsygt glad for tingene allerede og ærger mig lidt (og kun lidt for det er sgu dejligt med sol og nu er sommeren her endelig!) over at den sweatshirt desværre er alt for varm at have på om dagen, så jeg må flaunte den de sene sommeraftener.

P1070386

Tjek FON her


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

haha frede, har også været forbi i løbet af ugen og hente den dejlige sweat, så nu er vi altså swe(e)at buddies :)

Kommentar af stis

Jaaa!!! i don’t mind beeing sweat buddies with you <3

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

