Fredes Blog


Bright and Early!
01/07/2009, 08:09
Filed under: Det kan jeg lide

God morgen! I dag skulle jeg tidligt op… hmm det kom jeg ikke. Men nu er jeg oppe og skal ordne lidt ting inden jeg skal ud på eventyr i dag :)

P1070362De her sandaler fandt jeg frem i går fordi jeg liiiige var i humør til dem, de er fra et marked i Kina og kostede 35 kr. That is nice!

Glem ikka at klikke ind på Copenhagenfashionweekend.com under BLOG så kan i læse alle de spændende ting jeg har blogget om siden i mandags + se hvad der sker af spændende ting fra d.5-9. august hvor der er Fashion Weekend! yeah yeah yeah!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

