Fredes Blog


Vagabond
28/06/2009, 11:43
Filed under: Det kan jeg lide

Forleden dag var jeg inviteret op til Spalt PR inde i byen, for at se de nye kollektioner og høre lidt om de forskellige mærker.

Det var rigtig hyggeligt og nøj de har mange fine ting! – tog en masse billeder, som kommer i en anden post.

Det jeg bare ville vise, er de her fine sko fra Vagabond som jeg har kigget på i Riis Sko (der ved Gallery K), men som jeg ikke behøves at sukke efter mere :) Tak!

De er endnu ikke blevet luftet, men det skal de snart!

P1070317Jeg er faktisk blevet positivt overrasket over Vagabonds sidste kollektion og efter jeg fik et sneak peek på AW09 glæder jeg mig rigtig meget til august/september!

P1070263P1070264De her to par fra AW09 har jeg et godt øje til, den sorte støvle minder lidt om YSL, og har en perfekt højde til hverdag syntes jeg og den anden, ja den er bare super fed og praktisk!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

