Fredes Blog


Oh no where did the hair go?!
28/06/2009, 20:29
Filed under: Uncategorized

Summer_Glow_Darker_Skin_250ml

For nogle uger siden modtog jeg en pakke med produkter fra Dove, og efter at have brugt dem siden er det på tide med en lille opfølning!

Jeg modtog en deodorant der eftersigende skulle mindske hårene under armene efter kort tid, så det føltes finere og blødere. Den indeholder desuden 1/4 fugtigheds lotion som plejer og beskytter den sarte hud under armene.

Nå men går sådan set ikke så meget op i deodoranter mht. et bestemt mærke osv. men vælger stort set altid en uden parafume og uden parabener – det er næsten de eneste krav jeg har, nå ja og så skal den virke! Så da jeg ikke fandt nogen parabener i ingrediens listen og ikke synderligt meget parfume,var jeg klar til at prøve det her vidunder middel.

Det virker sgu! efter kun få uger kan jeg mærke forskel (ok rimlig vildt at fortælle om mine egne armhuler, but what the hell) og jeg kan helt klart anbefale den. Den findes også med rose duft, som er helt vildt lækker, men jeg er mere til den ‘neutrale’ pga. af parfumeringen.

En anden ting jeg modtog som er helt genial er en body lotion m. en smule selvbruner. Jeg er født med de hvideste stænger i universet og selv med 48 timers konstant sol vil de ikke modtage NOGEN som helst farve! Og jeg er desværre pga. sart hun og skønhedspletter nødt til at være forsigtig med solen, så jeg har næsten altid faktor 30-50 på når jeg er ude i solen. Så jeg klapper i mine hænder af glæde over Dove Summer Glow, som jeg foretrækker i versionen ‘normal to dark skin’ da den giver det hurtigste resultat – UDEN orange skær. Jeg kan putte den på aftenen inden jeg skal have bare ben og næste dag har de en tilpas farve. Dette produkt indeholder dog parfume og parabener, så det er ikke et hverdags produkt for mig og jeg bruger primært den slags produkter om sommeren kun.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

