Fredes Blog


priktest
26/06/2009, 20:54
Filed under: Tøj jeg har på

I dag har jeg fået taget prik test for diverse ting jeg evt. kunne være allergisk overfor…

Der var bare ikke noget jeg reagerede på, så det er bare så mærkeligt at jeg er kronisk forkølet – for ikke at sige MEGET irriterende!

Men jeg har fået et flot prikmønster på min højre underarm og jeg fik også en chance for at cykle igennem byen i solskin!

Resten af dagen har jeg brugt på at gøre rent, rigtig meget rent! Lækkert!

Foto 191Kjole fra H&M


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Fin blog, du har:) Hvis du er kronisk forkølet skulle du prøve at droppe mælkeprodukter; det virker! Tjek evt. komælk.dk.

Kommentar af Janni Iben

Hej Janni, tak for tippet, det skal jeg klart tjekke ud – PT er jeg i gang med min egen lille test hvor jeg undgår alt med parfum, for at se om det skulle hjælpe… :(
Er glad for at du kan li min blog :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

