Fredes Blog


God morgen! Eller sov jeg over hovedet?
24/06/2009, 06:40
Filed under: Uncategorized

Ja det ved jeg ikke… Men nu ligger der en udefinerbar ven på min sofa og udskiller alkohol dampe, mens my significant other laver samme trick i soveværelset! – selvfølgelig efter en omgang late night(very early) TV-køkken… i vores køkken.

De er lige faldet omkuld og jeg er lige stået op, vågnet – det gjorde jeg halv 5….! And good morning to you too!

Foto 176Foto 175Ahhaa ved ikke hvor min arm er blevet af ?!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

træt men hot hot hot som en morgenfrisk bagersnegl ;-)

Kommentar af Stine

morgenfrisk bagersnegl er en god ting! tak Stine :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

