Fredes Blog


Må jeg ikke nok
19/06/2009, 07:24
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

sove når jeg endelig har fri… MEN NEJ min nabo skulle absolut spille elton john sange (den fra løvernes konge) fra kl. 4-6 Om morgenen!

nå men nu skal jeg mødes med kusine og drikke kaffe, derefter på visit hos H&M og så hente mark fra skole. Det bliver dejligt!

Foto 147Jakke fra H&M, top fra Monki, Jeans fra Cheap Monday og hjemmelavet armbånd og halskæde fra JewelsCPH


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ejjj en fin jakke du har på her. :) er det lang tid siden du købte den?
har lige opdaget din blog, og hvor er den altså inspirerende. melder mig straks som fast læser..

– Naja

Kommentar af Naja

Hej Naja,
Mange tak :D
Jeg købte jakken i mandags, inde i den store H&M på amagertorv… den hang for sig selv uden foran prøverummet, og var til og med på udsalg til 150 kr….
Ved ikke om der er flere, men det er da et forsøg værd! Jeg er sindsyg glad for den og har haft den på stort set hele ugen!
KH F

Kommentar af fredesblog

ej hvor fantastisk. der må jeg se om jeg ikke lige kan komme ind en af de nærmeste dage, for hvor er den bare skøn – og så til sølle 150 kr for pokker da. :)

Kommentar af Naja

JA! afsted med dig! Håber du finder den :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

