Fredes Blog


H&M
19/06/2009, 19:05
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

I dag har jeg været på besøg i H&M’s showroom.

Jeg tog derhen efter en kop (meget dårlig) kaffe som jeg havde drukket med kusine på kaffe salonen.

HOLD DA OP hvor jeg bare elsker H&M meget mere nu, det er helt vildt så mange flotte ting der kommer (lige om lidt). Jeg gik nærmest i trance – og det at deres showroom er lyst og lækkert gjorde det bare endnu federe. Altså det er ligesom hvis alle H&M’s bedste ting hang i et rum for sig selv i en af butikkerne. Det var rigtig rigtig fedt!

Jeg blev taget godt imod af Kia og det var rigtig hyggeligt at se lidt på de (igen) fine ting og sludre lidt om løst og fast.

Her er nogle af mine yndlings ting:

P1070226Jeg er helt vild med farverne og blandingen af de fine print og forskellige materialer.

P1070221Den her pels er for sej sys jeg, den er helt vildt blød og det er rigtig fint med det lyse bælte.

P1070223Er helt vild med det lidt ‘vintage’-agtige mønster.

P1070229Den her kjole er for rå, ved ik om jeg ville turde at hoppe i den…?!

P1070224Den er der også i blå ruskind… ihhh!

P1070227Hvis jeg var lidt mere frisk… men hmm ved ikke lige om det er min stil, blev bare ret fascineret og inspireret.

P1070228!!!!!

P1070233De her bukser er ret perfekte, de er tilpas løse, tilpas ‘harems’buks og så fine i farven.

Efter H&M tog jeg over for at hente Mark, han var heldigvis forsinket med eksamenen så jeg nåede at stå der da han kom ud og havde fået 12! Ihh jeg er meget stolt – det er jeg altså!

Nu skal vi hente thai mad og smovse! og så skal vi på Dalle senere tror jeg – what to wear?!?!?


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

synes virkelig også at h&m opper sig for tiden. jeg har ellers haft en periode hvor jeg ikke gad gå derind fordi det var for overskueligt. nu skal jeg bare derned hele tiden og igen. ved du noget om hvornår kjolen med vintage mønsteret kommer i butikkerne?

Kommentar af karen marie

jeg har ALTID været H&M fan, men jeg vil gi dig ret i at de har haft gode og dårlige tider :)
Åha jeg må være ærlig og sige at jeg slet ikke kan huske hvornår kjolen kommer i butik, men jeg vil undersøge det og vende hurtigt tilbage :) stay tuned!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

