Fredes Blog


EW
18/06/2009, 19:38
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

I dag efter en hård arbejds dag, mødtes jeg med Andreas til en kop dejlig kaffe og en god snak om livet :)

Heldigt for mig er Andreas rigtig sød, så han havde lige det seneste nummer af Eurowoman med til mig, som jeg skal læse lige om lidt!

Forsiden er lidt miami vice-kitsch som jeg er helt vild med, og forside modellen er da ALT for lækker.

P1070220Jeg har ikke fået taget et billede af mit tøj i dag, men det var en hvid AA tee, H&M glimmer nederdel, Dansk skovmands skjorte og Bruuns Bazaar stiletter (som blev skiftet ud med biker boots sidst på dagen !) og et Hermesbælte.

Har lige været i super brugsen og raped deres 10 krs kasse, skal til at være krea, lægger det op senere hvis det bliver godt!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

