Fredes Blog


Bow on the rocks
18/06/2009, 21:58
Filed under: Det kan jeg lide

Foto 143

Har lige fingereret det her armbånd sammen, lidt fimset men kan godt lide det alligevel.

Jeg købte de her mærkelige sten agtige plastik perler i Super brugsen, ved ikke hvorfor, men de kaldte ligesom på mig!

Jeg bandt en lille sløjfe på fordi – ja hvorfor ?? hmmm fordi jeg kunne :) Syntes det er meget fint.

(sorry, alt har et pink skær, damn you neonrør!-det er den eneste lampe jeg har i stuen og sammen med gult gulv bliver det bare sådan en skør farve.)

Hvad syntes i??


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Jeg kan godt lide det, også selvom det er tøset :P

Kommentar af Julie J




Skriv et svar

