Fredes Blog


170609 ensemble á la 80’s
17/06/2009, 23:26
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

P1070214Ved ik hvad der sker for mit ansigt?! Men det er buksedragt fra H&M, Blazer fra ZARA, Sko fra Bruuns Bazaar og halskæde fra H&M.

Jeg var så heldig at slippe fra arbejde lidt tidligere idag, så jeg tog pedalerne på nakken og cyklede ud til Hellerup havn for at spise en IS med min kusine. Der efter fik vi lækker suppe/mad/salat hos moster og onkel. Jeg sluttede aftenen af med ADSKILLIGE runder bezzerwizzer hos min ven Victor sammen med Stefan og Mark, hos Victors søde familie.

Dejlig dag – men pyha jeg er træt nu, så jeg smutter i seng og bliver frisk til i morgen-skal møde tidligt!


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Haha, du haaaader bare brætspil :D jeg synes det er sjovt (at du hader brætspil)… vi skal klart spille nogle flere brætspil.

Kommentar af Hr. Green

Jeg synes du ser yndig ud! :)

Kommentar af Trine

Tak Trine :) og Victor: i will take you down i BW en dag, når jeg har lært at kanalisere mit had mod brætspil til en ekstraordinær viden om sælarter:)

Kommentar af fredesblog

hvor er dine sko flotte

Kommentar af julie

tak :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

