Fredes Blog


youHEshe
16/06/2009, 21:05
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Venner

I dag har Mark og jeg været til hygge reception/nye lokaler-lidt udsalg og rabat tingelingelater hos youheshe – HE.
De har fået nogle fantastiske lokale (ikke helt på plads endnu) ude i NV med ovenlys og det hele. Der var Somersby, Euroman magasiner, gode rabatter og dejligt selskab der ude. Mark fik ikke købt noget, men jeg fik shoppet to par sokker med glimmer gnistre fra Gaspard Yurkievich (de er godt nok til mænd, men hvis jeg var en mand ville jeg ikke gå med glimmersokker – eller ville jeg?).
Jeg glæder mig til at se lokalerne og deres showroom når det er færdigt, er ikke i tvivl om at det bliver et skønt sted – og når de nu har gulddrengen Henrik Kejser, som indkøber på herre siden kan det ikke gå galt :) Og så er min gode ven Danni fra no41.dk derude og hjælpe dem sommeren over – mere golden bliver det vist ikke.

P1070210

and the socks:
Foto 141
man kan ikke se glimmeret men det ene par er sorte med sølv og det andet sorte med rødt glimmer !
Nu vil jeg se at komme tidligt i seng så jeg kan være frisk til i morgen.

http://www.youheshe.com/

En gang imellem klikker jeg her ind og drømmer at this baby var min…!

http://www.youheshe.com/she/alle-varer/products/laedertaske+med+smaa+stjerner-(0208ri-lisa_sort_os).aspx

Det er ret skørt for de tasker Rika ryster ud af ærmet er altid lige i øjet. hmm.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

