Fredes Blog


Den endelige lookbook: Rikke Juul Olsen
15/06/2009, 21:22
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

Her er det færdige resultat af Rikke Juul Olsens Lookbook, hvor jeg legede model og Danni og Andreas fra no41.dk skød billeder og  lavede layout. (klik på more for at se mere).

gview

gviewgviewgviewgviewgview

gviewgviewgview

gview

gviewgviewgviewgviewgviewgviewgviewgviewgviewJeg syntes det færdige resultat er blevet rigtig fint, drengene har sgu gjort det godt.

Men tøjet er jeg blevet forelsket i. Mine yndlings ting er de draperede silkebukser, glimmer buksedragten med bar ryg og den korte læderjakke med pelskrave (og den længere læderjakke ahaha). Rikke er virkelig dygtig, og jeg glæder mig til at kunne få fingrene i hendes design!

Hvad syntes i om det?


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Sindssygt flot resultat – meget dansk og stilrent.. Er desuden helt enig i det med buksedragten – den ser helt fantastisk ud!

Kommentar af stis

droppede lige forbi – ved du hvornår og hvor man ville kunne få fat i tøjet det er jo nice work

Kommentar af pat

Ved det faktisk ikke, men skal nok give besked når jeg har undersøgt sagen:)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

