Fredes Blog


TURBAN-guide
13/06/2009, 17:06
Filed under: Det kan jeg lide

Her er en lille turban guide til hvordan binder min turban hver morgen inden sol opgang ;)

Du skal bruge: 1 stk. tørklæde + 1 stk. hovede.

Foto 110step 1.

fold tørklædet så det bliver smalt og så langt som muligt.

Foto 111step 2.

tag tørklædet bag hovedet, med enderne fremad

Foto 113step 3.

sno enderne ved hårgrænsen én gang (ahaha det lyder ret sjovt)

Foto 115Step 4.

sno det én gang til

Foto 117step 5.

bind det i nakken (ahhaha)

Foto 119ét voila!

Foto 120une turbane pour moi!


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ej, hvor nemt! Mange tak for den guide:) Det var lige hvad jeg stod og manglede nu når vi (forhåbenligt) går sommeren i møde.

Kommentar af Christa

Hej Christa Ea,
Godt du kunne bruge den :) Ja forhåbenligt kommer sommeren snart for real!

Kommentar af fredesblog

du sød

Kommentar af Benjamin

det er du også!

Kommentar af fredesblog

Super guide… jeg må straks finde et tørklæde, for det ser jo skønt og ikke mindst nemt ud ;)

Kommentar af Camilla

Ja det er så let at jeg kan gøre det :p Kan kun anbefale det, og det er den bedste vej ud af en hårkrise.

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

