Fredes Blog


Slap distortion fredag
08/06/2009, 20:13
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

Fredag var lidt mere afslappet for Klashy holdet, da de nemlig ikke skulle holde block party, men bare være hangout sted nede ved boldburet. Der var grill, øl, kunst hygge og klapstole. Dog floppede det store kunst nummer som var planlagt i boldburet og blev til børnehave. Det der var ideen (som den her kunstner har brugt halvandet år på at udtænke) var at boldburet skulle fyldes med 3.000 balloner, med en scene med musik inde i midten, helt omringet og skjult af balloner… Det blev det ikke helt til. Men det var en god dag og aften alligevel, med club clash i distortion byen og en tur forbi Pasha kebab.

P1070164-polaP1070167-polaP1070170-polaP1070169-polaP1070174-polaP1070176-polaP1070177-polaP1070178-pola02P1070183-pola


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Oh, fin lille blog.. Mødte dig til Distortion bag camperen på Blågårdsplads, hi nå men nok om det.. Jeg tænkte på dine fotos er det et real polorid kamera dine fotos er taget med el. er det en effekt du lægger på bagefter? Klem

Kommentar af Mie

Hej Mie,
jajajaja kan sagtens huske dig, du er/var Augustas roomie ikke?
Nå men siden poladroid film koster 250 for ti stk. billeder sys jeg det var for dyrt, så jeg gennemsøgte anywho og fandt ud af at der er et program der kaver poladroider! smart! bare google poladroid.net, så finder du det!
Uhhh jeg er meget glad for at du sys min blog er fin, tak tak tak! Håber snart vi mødes! KH F

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

