Fredes Blog


FINALEN
08/06/2009, 20:47
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

Var ubeskrivelig, aldrig har jeg hoppet så meget og det er godt nok længe siden at jeg er gået hejm kl. 6.30

Klashy lukkede festen på enghave vej 8o og fik selveste Thomas Fleurquin til at stage dive.

Det var fantastisk, men jeg fik slet ikke taget særlig mange billeder desværre, så jeg må vente på der dukker nogle op på facebook som jeg kan snuppe!

P1070193


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

