Fredes Blog


Merci!
04/06/2009, 11:39
Filed under: Det kan jeg lide

Uha i morges vågnede fordi det bankede på døren, så jeg stod da op og modtog en pakke fra post manden med vaklende ben, strit hår og mascara diverse steder!

But i’m glad i did! Det var nemlig en pakke proppet med produkter fra Dove, til mig :)

Very nice, så nu skal jeg i et tiltrængt bad og prøve nogle af de nye ting.

Fuck det var en fed aften i går, KLASHY ejede Skt. Peders str. og da der blev kastet Kanelsnegle ud over de dansende gæster, var jeg faktisk lykkelig, mange tak drenge, det var en uforglemmelig aften.

P1070101

PS billeder og beretnigner fra Distortion DAY 1, kan læses på min ”live’ blog på Klashy Kamperen, som i dag står på blågårds plads. See u there!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

