Fredes Blog


Chie Miehara
03/06/2009, 09:46
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Faldt lige over de her sko på arbejde, ved ikke om det tiltaler mig eller modsat… der er noget med ruskind og plateau der er så flot og så alligevel er jeg lidt lunken…hm!

Hvad sys i?

chisko1

chisko2

Er ret vild med de sorte støvletter der har sådan noget sløjfe værk foran.

De kommer i butikkerne til August og koster lige omkring 2000 kr.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg synes de sorte er ret seje.

Kommentar af Miss Maja

Hey Frede.

Jeg synes sgu de der i ruskind er ret så seje! De er ikke kun lunkne, men smoking HOT!

smut forbi min blog
sissemark.blogspot.com

kyskys

Kommentar af Sisse

Super cute! køb begge to… love them

Kommentar af CasperBaby




Skriv et svar

