Fredes Blog


PS
31/05/2009, 22:04
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

Hvis nogle af jer der måske læser min blog og ikke afskyr den, skal til den sjoveste og fedeste gade festival i byen (Distortion)… så kan jeg fortælle at jeg under Distortion kommer til at have en ‘LIVE’ Blog på Klashy Kamperen, der sørger for god stemning i alle by dele.

Jeg vil på min ‘LIVE’ blog gi mine bud på ‘Hot shit’ i bydelen + en masse andre sjove ting og billeder!

Er meget beæret over at drengene har spurgt MIG og jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget og håber i vil komme forbi og tjekke den ud, eller måske sige hej?! Bare kig efter en stor grøn Campingvogn med pandaer på.

See you there

_U1G0896fredesblog.wordpress.com live hos Klashy Kamperen hverdag fra d. 3. Juni til d. 7. Juni.

Taget af Lasse Kofod

http://www.cphdistortion.dk/

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/event.php?eid=93163333899&ref=ts

Tjek det ud.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Det vil jeg glæææææde mig til Frede.. lige som jeg glæder mig til distortion!!! Super fedt!

Kommentar af Simone

Jaa det blir fedt!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

