Fredes Blog


Best Buy
31/05/2009, 21:46
Filed under: Uncategorized

Nå ja jeg fk sgu shoppet lidt i Malmø stan, så her er lige hvad det blev til…!

Foto 72åh et lidt dårligt billede, men det er en virkelig flot grå buksedragt fra H&M som har sådan noget draperet shit foran og bagved, den er fin og jeg er allerede glad for den .

Foto 74Jeg har længe ledt efter et par lette, sommerlige wedges til en god pris… hmm 349 svenske er ok, så tak for det Din Sko.

Foto 75Foto 78De her to toppe er så seje og 90210 agtige, ved ikke lige om jeg tør at bruge dem overhovedet, men Mia kom lige med et tip, så jeg tror jeg bruger dem med en blondebody og højtaljede shorts..?

Foto 79Grå bukse dragt i det blødeste silke agtige stof, som min mor(?) fandt!

Foto 82Stribet top fra Monki med store ærmegab.

Er så glad for alle tingene og fik allerede brugt buksedragten og skoene til Distortion Warm Up!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

jeg er ret pjattet med de sko…gad vide om de har dem i Din sko på fisken?

Kommentar af Stine

maybe, man har hørt de lukker, så måske endda til en xtra go pris?

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

