Fredes Blog


Tur bane?
29/05/2009, 20:56
Filed under: På hjernen

Foto 43Foto 44Foto 45Foto 46smart eller klovn?


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

uh, den er svær.. En helt vildt fin turban/hårbånd.. (turbånd?) Men måske det bliver et overkill med brillerne sammen med også? EJ, ved det ikk..

Kommentar af Sille

Jeg synes du ser rigtig fin ud med turban:) hvor er det fra?

Kommentar af FJ

Sille: ja det kan du have ret i, må straks prøve uden briller, så kan jeg bare ikke se så godt :) hahha
FJ: det er faktisk bare et tørklæde jeg har bundet lidt som jeg sys en turban ser ud… tror det er købt i Urban Outfitters i Santa monica.

Kommentar af fredesblog

he he.. uh, ja.. så kan det være temmelig svært at se om det så ser godt ud?? ;-)

Kommentar af Sille

Hvordan har du bundet tørklædet?

Jeg synes det er super smart.

Kommentar af Christa-Ea

Hej Christa Ea, jeg har taget det rundt om baghovedet og så snoet det 2 gange om sig selv og så bundet det bagpå igen, så kommer der den der turban knude foran. hmm det lyder fucked, men prøver at lave en guide!
KH frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

