Fredes Blog


Min cykel trænger til et fix, men jeg har fået nyt tøj
27/05/2009, 21:28
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på
Nye jeans og cardigan

Nye jeans og cardigan

Har endelig indset at min cykel trænger til en kærlig hånd, kan bare slet ikke overskue en MEGA regning fra cykelhandleren… Men jeg har lige købt de her perfekte Audrey Hepburn jeans og en super fin strik cardigan fra Marc O’Polo, som jeg er helt vild med.
Idag har jeg været hos min mors mand NE til middag, det var rigtig hyggeligt. Det er helt ligesom at være 10 år igen når jeg er hos dem, min mor forkæler mig lidt og jeg har helt lyst til at blive nogle gange. MEEN…
Hov, her er mit tøj fra i dag..

Jeans fra Marc O'Polo, cardi fra mads Nørgaard og frakke fra DANSK

Jeans fra Marc O'Polo, cardi fra mads Nørgaard og frakke fra DANSK


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Frede din basse.. Jeg har to ting at sige; 1. smid nogle flere links i blogland til din super seje blog og 2. skriv din email adresse somewhere, så små Agurker kan skrive mails til dig, når de har vigtige ting på hjertet, istedet for at de (allernådigst og næsten grådkvalt) må bede dig sende en mail i deres retning istedet. Du ved hvor du kan fange mig…. (… øh altså- fordi jeg lige har skrevet det ovenover)./Acie

Kommentar af Acie




Skriv et svar

