Fredes Blog


F.O.N
27/05/2009, 14:55
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Min yndlings butik og den sejeste butik på Nørrestaden er Force of Nature.

Nu har Stine og Mads bare lige lavet den sejeste sweat

fon-shirt-lille

Så jeg får helt ondt i maven! Jeg må simpelthen ned og prøve den SNART.

Jeg så den for noget tid siden da jeg var til Jody Barton tingeling dernede og den har luret i baghovedet lige siden… det samme har en absurd sej cardigan med KÆMPE nitter… og en blomstret top fra Permanent Vacation!

Så jeg sparer sammen og så cykler jeg så hurtigt jeg kan til Nørrestad.

De har også lavet de fedeste sweat shorts (A. Wang go home), men dem tør jeg slet ikke tænke på…

fon shorts

Det her shorts billede har jeg fået lov at låne fra style.dk, mange tak!!

www.forceofnature.eu

www.style.dk


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg er også heeelt pjattet med de shorts! Simpelthen så fine!!

Kommentar af Sille

[…] Naturens Kræfter 01/07/2009, 23:09 Gemt under: Det kan jeg lide har hjulpet mig til THIS sweatshirt – eller dvs at jeg var forbi F.O.N i eftermiddags/tidlig aften, det blev en lang […]

Pingback af Naturens Kræfter « Fredes Blog




Skriv et svar

