Fredes Blog


klæde dag
25/05/2009, 21:00
Filed under: Uncategorized

I dag har jeg endelig fået taget mig lidt sammen og ordnet mit meget rodede klædeskab. Det var tiltrængt.

I mens gik jeg og tænkte på hvor mange ting jeg har i mit klædeskab som jeg holder særlig meget af. Jeg har på en måde altid drømt (lidt hemmeligt) om at være med i ‘vis mig dit klædeskab’, fordi så kunne jeg få redegjort for nogle af de mange ting jeg har i det :) plus det også er sjovt, da det er min samling, som jeg har samlet i de ca. 8-9 år hvor jeg selv har købt mit tøj.

Så nu laver jeg mit eget show and tell!

Mit kæreste eje (næsten) er en MEGET gammen silke top fra min mormor, den har blonder i kanten og er fuldstændig tyndslidt. Jeg går ikke rigtig i den mere, da den er ved at falde fra hinanden, men den er så fin. Min lyserøde blazer som jeg har fået i fødselsdagsgave af Mark.

Mit kæreste eje (næsten) er en MEGET gammen silke top fra min mormor, den har blonder i kanten og er fuldstændig tyndslidt. Jeg går ikke rigtig i den mere, da den er ved at falde fra hinanden, men den er så fin. Min lyserøde blazer som jeg har fået i fødselsdagsgave af Mark.

Nogle af mine yndlingskjoler. Fra venstre er det en fin silke kjole med små hvide bomuldsprikker fra et marked i Beijing, en mørkegrøn kjole fra Dansk, sort kort kjole med hulmønster i halsudskæringen fra Designers Remix, blomstret sommer kjole fra Dansk og blomstret 60'er kjole fra See By Chloé.

Nogle af mine yndlingskjoler. Fra venstre er det en fin silke kjole med små hvide bomuldsprikker fra et marked i Beijing, en mørkegrøn kjole fra Dansk, sort kort kjole med hulmønster i halsudskæringen fra Designers Remix, blomstret sommer kjole fra Dansk og blomstret 60'er kjole fra See By Chloé.

Shorts fra AA

Shorts fra AA

Mine elskede cardigans, ja jeg bliver kaldt cardigan damen..! Fra venstre er det en Camp Beverly Hills fra Beacons Closet i Williamsburg, Army fra Carhartt, Leo fra Mads Nørgaard og Bordeaux fra Adidas, som jeg aller nådigst har fået i fødselsdagsgave fra mine lillebrors venner!

Mine elskede cardigans, ja jeg bliver kaldt cardigan damen..! Fra venstre er det en Camp Beverly Hills fra Beacons Closet i Williamsburg, Army fra Carhartt, Leo fra Mads Nørgaard og Bordeaux fra Adidas, som jeg aller nådigst har fået i fødselsdagsgave fra mine lillebrors venner!

Min yndlings sweat over alt! Fra Soulland.

Min yndlings sweat over alt! Fra Soulland.

Og skjorter har jeg en svaghed for! fra venstre er det NN.07, Acne, Filippa K, Ralph Lauren, Acne og Ralph Lauren.

Og skjorter har jeg en svaghed for! fra venstre er det NN.07, Acne, Filippa K, Ralph Lauren, Acne og Ralph Lauren.

Og nogle af mine fineste nederdele fra venstre Jill Stuart, palliet fra Gina Tricot, Prikket genbrug og pink flæse fra H&M.

Og nogle af mine fineste nederdele fra venstre Jill Stuart, palliet fra Gina Tricot, Prikket genbrug og pink flæse fra H&M.

Vintage vest fra Paris, kan rigtig godt lide mønsteret!

Vintage vest fra Paris, kan rigtig godt lide mønsteret!

Min seneste vinter frakke fra Vivienne Westwood fra Wood Wood.

Min seneste vinter frakke fra Vivienne Westwood fra Wood Wood.

Her er et lille udvalg af mine yndlings bælter. ovenfra er det et binde bælte fra Nué Notes, Vintage fløjls bælte fra kusine Ida, elastik bælte fra Sonia Rykiel, Sort med H'er fra Paris og mint nylon fra H&M.

Her er et lille udvalg af mine yndlings bælter. ovenfra er det et binde bælte fra Nué Notes, Vintage fløjls bælte fra kusine Ida, elastik bælte fra Sonia Rykiel, Sort med H'er fra Paris og mint nylon fra H&M.

Mine grønne agtige sko. Vintage, Beijing og New Balance fra Beijing også.

Mine grønne agtige sko. Vintage, Beijing og New Balance fra Beijing også.

Og mine lyserødeagtige sko fra Babara Bui, Vintage, Stærk og Pura Lopez.

Og mine lyserødeagtige sko fra Babara Bui, Vintage, Stærk og Pura Lopez.

Mine bedste scoops er plastik sandaler fra Marni købt på ferie i Italien og Adidas sejler sko købt i Beacons Closet i Williamsburg for 20$

Mine bedste scoops er plastik sandaler fra Marni købt på ferie i Italien og Adidas sejler sko købt i Beacons Closet i Williamsburg for 20$

to gode gaver. Commes des Garcons pung og Dior taske.

to gode gaver. Commes des Garcons pung og Dior taske.

Bacon ørering som jeg har fået af Malene fra Hong Kong, Eiffel tårns broche fra loppis, Julie sandlau ørering som jeg har vundet på Anywho, H&M master piece!, Stof ørering fra Beijing, Plastik leo hjerter fra Gine Tricot og Indianer fjerne er en julegave fra min storesøster, de er fra Force Of Nature.

Bacon ørering som jeg har fået af Malene fra Hong Kong, Eiffel tårns broche fra loppis, Julie sandlau ørering som jeg har vundet på Anywho, H&M master piece!, Stof ørering fra Beijing, Plastik leo hjerter fra Gine Tricot og Indianer fjerne er en julegave fra min storesøster, de er fra Force Of Nature.

Ny hårbøjle 'Audrey' fra Jewels CPH

Ny hårbøjle 'Audrey' fra Jewels CPH

Og Powerkæde fra Jewels CPH

Og Powerkæde fra Jewels CPH

Så har jeg blotlagt mig selv! Håber det kan inspirere eller undeholde.


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du underholde SÅÅÅÅÅ meget frede…Det er fedt!!!

Kommentar af Mia

Nice :)! tak

Kommentar af fredesblog

Cool.. kunne være man skulle kaste sig ud i lignende oprydningsprojekt snarest.. trænger lidt til at komme i tanke om de fine ting der sikkert er et sted i mit skab! Virkelig en super fin lyserød blazer du har!!

Kommentar af Sille

YEAHH williamsburg sejler sko!!!

Kommentar af Benjamin

Tak Sille, er også rigtig glad for den, men den er nu blevet lidt hypet i blogland :O
Jeg kan virkelig anbefale en garderobe tur, det er virkelig rart at genfinde alle sagerne!

Kommentar af fredesblog

Ja, blogland er ind i mellem til for gode til at hype et eller andet helt vildt op.. Men med den der er det altså i orden! Uh, den er fin.. ;-)

Kommentar af Sille

ja jeg tror også jeg beholder den :) blogland er bitter/sweet

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

