Fredes Blog


Fri torsdag
23/05/2009, 16:47
Filed under: Uncategorized
denim shorts fra wrangler, jakke fra Zara, tee philip lim.

denim shorts fra wrangler, jakke fra Zara, tee philip lim.

i torsdags havde jeg en stille og rolig dag, brunch på mandela med Victor og Mark, efterfulgt af en kop lorte kaffe som jeg havde lavet, så det blev en kop fra kaffe og vinyl i stedet :)

Der efter tog vi i svigermors kolonihavehus og flettede blomsterkranse og grillede! LÆKKERT!

I går (fredag) var der klashy basement! meget vildt, meget hårdt! Vi startede med en lille øl på pile/sjus bar?!?! men blev smidt ud fordi mig og stefan ikke havde gyldigt ID, men vi havde siddet der en time og fået shots og øl af bartenderen!?!? NÅ videre på boxen til fest med stickers, tape, toilet papir og slikhalskæder! Very nice!

idag har jeg været på arbejde og jeg er lige kommet hjem fra en lidt over modig løbetur…

Skal lige friskes op og så måske på enghave plads!?!?

Ciao


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

