Fredes Blog


HVOR VILDT
20/05/2009, 18:30
Filed under: Det kan jeg lide

hmm jeg må indrømme at jeg er som en vildhest-teenager med lommepenge-en sulten hund eller hvad der kan beskrive det, når det kommer til gossip girl! Jeg købte begge sæsoner sidst jeg var ude at rejse og her i mine syge dage har jeg fået set dem fra ende til anden, bortset fra nogle tekniske problemer, da jeg sad fuldstændig opslugt af det sidste afsnit i sæson 2 som selvf. ikke ville spille! så det har jeg tilgode  :) nå men jeg sidder der under dynen, men min gamle comp og ser et tilfældigt afsnit fra sæson 2 indtil jeg FRYSER! Serena Van der Woodsen har en flot kjole på, den minder mig om noget… hmm tænke tænke… NÅ JA det er jo den jeg har bare i lys! jeg købte den sidste år i Cannes og den er sort med racer back og pallietter og perler i et fint mønster foran og bagved. Jeg måtte trykke pause, hoppe ud af sengen, hen til skabet, hive kjolen ud og holde den op mod skærmen, og de er ens (bortset fra farven)! det er vildt og jeg sys det er sejt! Desværre kan jeg ikke huske hvilken episode det var, men kjolen hun har på er creme/pudder farvet og min er som sagt sort, de er fra DIABLESS, kender ikke umidelbart det mærke, men tror det kan fås her hjemme…!

Her er et par billeder af min og Serenas kjole

Foto 61Foto 62Ciao


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Love it… ps. har lige set det sidste afsnit på http://www.surfthechannel.com af sæson 2… glæd dig!!! Ses

Kommentar af Allan




Skriv et svar

