Fredes Blog


Ved ikke om det er sjovt, men alle de andre bloggere gør det!
18/05/2009, 11:57
Filed under: Uncategorized

Du hedder: Frederikke C. Toftsø

Kælenavn: Frede, Fredemus, mussi

Sang, som du sørger til når du er ked: Jeg hører The Beatles, Kim Larsen eller Aretha Franklin, det gør mig glad.

Afhængig af: Sko, kager, slik, købe ting og min kæreste.

Hvad tror folk om dig?Det ved jeg ikke, måske at jeg virker snobbet eller sur..?

Hvad får du oftest komplimenter for? Mit tøjog mit hår… og min sko samling

Hvad siger du for at imponere folk? Så prøver jeg at være stille så lang tid jeg kan.

Hvordan kan man imponere dig? Engagement, viden og god stil.

Griner du nogle gange når du er alene? Måske lidt for ofte!

Hvad står der i den sidste SMS du fik? Modtager ikke så mange sms’er..

Hvor bor du? København V

Trives du der? JA

Ejer du et par converse? i sorte, grønne, 3 par hvide, blå og sorte med monstre på.

Sprut, cider, vin eller øl? G&T og gulddamer.

Bliver du nogensinde for fuld? Ja, det gør jeg.

Hvilket mobilabbonement har du? 3

Er du allergisk overfor noget? Uha mange ting faktisk; parfume, farvestoffer og nogle tilsætnigs stoffer..

Hvordan tager du telefonen? Hej det er frederikke?

Hvem ringede du til sidst? Til min boss for at give syge status.

Plejer du at komme til tiden? Nej

Hvornår har du det bedst? Når jeg drikker kaffe med Bodil og Stis inden arbejde, er på ferie med Mark og når jeg er sammen med min familie.

Hvornår blev du sidst fotograferet? I fredags.

Hvordan har du det lige nu? Jeg er forkølet, har ondt i halsen, er helt stiv i nakken og har en forfærdelig hovedpine.

Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Skal lige tjekke… der er mange farver!

Hvad synes du om dine fødder? De er bare ikke så store og præget af skøjteløb og mangler lidt sol.

Hvad savner du? at bo i NYC.

Favoritdrik om morgenen: juice med hindbær, blåbær, jordbær og ingefær.

Barberer du ben? Ja.

Hvornår plejer du at gå i seng? Tidligt, har brug for søvn.. ca. kl. 22-23.30

Er du genert? nææ ikke specielt.

Dyrker du sport? Nej men burde!

Tror du på kærlighed ved første blik? Jae… det er i hvertfald det der er sket for mig :)

Har du nogensinde kastet op offentligt? Tæller lettere afklædt på Roskildevej??

Er du tilfreds med dit liv? JA

Er du forkælet? Nej ikke af andre end mig selv.

Hvad skal du i morgen? Hvis jeg er rask skal jeg på arbejde og eller skal jeg ligge med næsen under dynen og drikke ingefær the.

Hvad er det værste du ved? Dårlig service, langsomme mennesker og gyserfilm.

Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? hmm jeg er fan af Audrey Hepburn og pigerne fra anywho.dk og Beyonce.

Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo og balsam

Hvad er det fineste du er blevet foræret? En guldring jeg har i en halskæde fra min mormor, en sølv halskæde med perler fra min farmor, en maguritring som jeg har fået af min mor, nogle guld ørering fra min far og en brilliant ring jeg har fået af Mark.

Er du vild med nogen lige nu? Jeg er helt vild forelsket i min kæreste.

Du samler på: NIKE sprint sister sko i forskellige farver, tørklæder fra forskellige byer, flotte stiletter, nøgleringe fra turistboder og tøj.

Grønne eller røde æbler: hmm de små røde.

Hvem ringer du til når du er vred/ked? min mor måske?

Kan du lide golf? Ja

Hvornår stod du op i dag? Kl 8:00

Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.

Har du strømper på nu? Nej jeg har det ret varmt.

Er det okay at græde? ja

Hvornår græd du sidst? i lørdags hvor jeg var syg.

Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Tage mark under armen og rejse til NYC. nej faktiske først betale vores lejlighed og så rejse.

Bruger du briller eller kontaktlinser? Briller

Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Jeg kan godt lide lækker kvalitet og klassisk tøj. Jeg sys det er sjovt at have tøj  men en historie, om det  så er mærke eller ej.

Hvornår står du op i weekenden? Når jeg skal på arbejde står jeg op kl.9.30, ellers bare kl. 10-11 stykker.

Er du piercet nogen steder? Nej men jeg har huller i ørerne.

Har du nogen tatoveringer? hvor? Nej

Vil du giftes? Ja, i morgen hvis det skulle være.

Vil du have børn? På en måde…

Solbader du ofte? Ja, men kan ikke klare for meget varme og altid med faktor 50…

Har du flyskræk? Nej.

Hvor smidig er du? 0%

Er du musikalsk? Nej, kan ikke en gang klappe i takt.

Hvad drikker du når du er tørstig? Vand med citron i.

Hvad er din favorit-is? mange forskellige slags!

Kan du lide sushi? Ja

Hvad spiser du helst når du ser film? Popcorn, dronninge mandler og cola.

Bor dine forældre sammen? Nej.

Har du tandlægeskræk? Nej.

Er du et morgen- eller aftenmenneske? Midt på dagen menneske.

Hvad farve er dine øjne? Blå

Har du nogensinde grædt dig i søvn? Nej så kan jeg jo ikke sove..!

Hvor ofte motionerer du? ikke så tit.

Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Jeg elsker at blive kløet på ryggen og så kan jeg spise kage når jeg vågner.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

