Fredes Blog


WTF!
14/05/2009, 18:39
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

OK hvilke personer står og hæver penge i en automat for at tage kortet og så skride UDEN at tage pengene!!!! Guess who!??! MIG!

Jeg føler mig som verdens største idiot, og er det også lige nu! så måtte hæve penge 2 gange…! Orgh hvor er det dog (for at bruge et godt ord) TRÆLS!!

Nå men ligemeget… jeg nåede (inden penge episoden) lige forbi H&M, ville kigge på deres nye ting inkl. MW tøjet, men det var ikke noget at råbe hurra for, så jeg stenede bare rundt og endte med at finde de her 3 ting til 100 kr fordi der var 70% udsalg på :)

mint clutch til 40 kr.

mint clutch til 40 kr.

mint bælte til 12 kr

mint bælte til 12 kr

og en flot/grim taske til 50 kr....

og en flot/grim taske til 50 kr....

Nu skal jeg over til M&M&F og spise MAD og is med choko sovsmmmm! glæder mig!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej!
Er det ikke noget med, at pengene ryger ind i maskinen igen, hvis de ikke bliver taget indenfor kort tid efter de er røget ud?
Eller er det bare ønsketænkning…

Kommentar af Stine

åhhh det håber jeg !

Kommentar af fredesblog

Er det en soldat skjuler det der ? :D

Kommentar af Simon




Skriv et svar

