Fredes Blog


Morgen uden noget som helst tid!
13/05/2009, 10:47
Filed under: Uncategorized

P1060180
P1060185
P1060179
Kjole fra DANSK, bælte jeg har lånt af kusine Ida og min MEGET stærke ingefær, æble og jordbær drik


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor ser din smoothie dog lækker ud.. Har desværre ikke selv tid til det om morgen.. :-(

Kommentar af Ida

det tager i alt 2 min at hælde juice, frosnebær og nogle friske bær op i en kande, 2 min at skrælle og rive ingefær og 1 og et halvt minut at blende det sammen, det er så let og giver ret god energi og mæthed… jeg er den dårligste i verden til at komme op om morgenen, men når alligevel at lave en smoothie! prøv det!

Kommentar af fredesblog

det tror jeg jeg vil gøre , tak :-)

Kommentar af Ida

Kan kun anbefale det :)!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

