Fredes Blog


Københavnske juveler!
11/05/2009, 20:35
Filed under: Det kan jeg lide

Jeg vil straks fortælle om det her smykkefirma, som jeg støder på OVERALT, men med god grund, det er FANTASTISK!

Jeg kender Jewels CPH, men det sidste års tid har det virkelig rykket! og har nu sin egen webshop, så man kan blive pyntet fra sofaen, MEGET SMART!

Kvinden bag er Mai Manniche, som startede Jewels CPH i 2005.

Hjemmesiden er meget fin, kunne bruge timer på at drømme om alle de fine ting! Er især vild med POWERkæden og Audrey hårbøjlen, som ikke er påshoppen endnu, men jeg så den lige nede i Lummer Luksus på Kronprinsensgade!

Powerkæden

Powerkæden

http://www.jewlscph.com


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

