Fredes Blog


Jody Barton i F.O.N
07/05/2009, 21:58
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

I dag efter arbejde var jeg forbi Force of Nature i Birkegade til en øl og for at se Jody Bartons fantastisk billeder!

Andreas og Danni

Andreas og Danni

Stof taske fra F.O.N og blomstret tøj fra permanent vacation (som jeg ønkser mig!)

Stof taske fra F.O.N og blomstret tøj fra permanent vacation (som jeg ønkser mig!)

P1060082

Stines skatkammer fyldt med alt hvad et pige hjerte kan drømme om!

Stines skatkammer fyldt med alt hvad et pige hjerte kan drømme om!

Og Mads!

Og Mads!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Hey yo, her er link til lejlighed i Barca…

http://www.loquo.com/es_es/sl/3

xoxo

Kommentar af tobystar




Skriv et svar

