Fredes Blog


Costume/stylegallery
06/05/2009, 21:46
Filed under: Uncategorized

p1060053
p1060054
Mig og min nevø Fritz til fest!
Bagefter tog jeg med Mia og Andreas på BIOMIO for at få lidt mad og nsakke om NYC, de tager afsted på mandag, og jeg savner byen sååå meget! Jeg håber de får en god tur og at jeg kan få lidt NYC feeling når de kommer hjem!!
p1060059


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Shit du er hurtig Frede! SEJT! Tak for en rigtig hyggelig aften, og en masse gode råd :)

Ses imorgen!

Kommentar af Mia




Skriv et svar

