Fredes Blog


Victor
05/05/2009, 11:11
Filed under: Uncategorized

I dag kommer min lillebror på besøg og vi skal have hakkebøffer med sovs og friske kartoffler med persille og salat. Til desert skal vi have hjemmelavet sportslagkage i mini format, skal nemlig øve mig i at lave den.

hakke

sportskage

Ingen af tingene ser særlig lækre ud på de her billeder, må tage nogle ÆGTE i aften.! Glæder mig :)


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Godt du kan underholde mig lidt, når jeg ligger her :) Tak Frede!
Arbejder på at blive frisk som en havørn til imorgen, så vi kan få byens bedste goodiebag ;)

Kommentar af Mia

klukgriner lidt. fin, charmerende blog! La glace tagen ligner kødboller – men nu har jeg rent faktisk lyst til at spise hakkebøffer til aftensmad….. stoned.

/Gina

Kommentar af ginajaqueline

men det er seriøst de lækreste kødboller du nogensinde kommer til at smage! hakke bøffer er altså også overset og undervuderet..! glad for at du kan lide den:)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

