Fredes Blog


EM og EW og Monki butik i går
01/05/2009, 11:05
Filed under: Det kan jeg lide

p1050978

Jaja det der selvudløser, løser ikke en pind, så blev lidt overrasket!

MIA!
MIA!

 

Adam og Camilla
Adam og Camilla

 

SnaveAndreas og SnaveMia
SnaveAndreas og SnaveMia

 

Ny gifte Stine og Mads fra F.O.N
Stine og Mads fra F.O.N

 

Mia, Camilla og mig
Mia, Camilla og mig

Det var en meget hyggelig aften og jeg var endda så heldig at jeg fik lov at spise grillmad med Marks venner inden…!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

